Οι παραγγελεις που λαμβάνονται από τις 9:00 έως τις 21:00.
Βήμα πρώτο:
Πώς να βρείτε το προιον;
Βρείτε το σωστό κόσμημα στο κατάλογό μας είναι πολύ εύκολο!
Χρησιμοποιήστε το μενού πλοήγησης στον κατάλογο στο αριστερό μέρος της ιστοσελίδας. Είναι πολύ απλά. Τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην ΚΑΤΥΓΟΡΙΕΣ: Θα όλες τις κατηγορίες, επιλέξτε το δικαίωμα να πάτε να επιλέξετε την υποκατηγορία, επιλέξτε (Air Mouse,TV Box,mediaplayer, κλπ).
Κατά τη διαδικασία της επιλογής ενός προϊόντος, κάντε κλικ για να αγορά στο καλάθι, μεταβείτε στο καλάθι σας, κάντε κλικ στο Ταμείο.
Βήμα δύο:
Κατά την παραγγελία, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία με τα στοιχεία επικοινωνίας σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας σας: Όνομα, E-mail, αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση αποστολής σας, η μέθοδος της πληρώμης.
Παρακαλώ σημειώστε ότι η ορθότητα της φόρμας παραγγελίας επηρεάζει την ταχύτητα της επεξεργασίας και η ολοκλήρωση της παραγγελίας!
Βήμα τρίτο:
Μέσα σε 2 -3 ώρες για την επιβεβαίωση της κράτησης, θα επικοινωνήσετε με σύμβουλο μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail, αναφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας και το χρόνο της παράδοσης, καθώς και συμβουλές σας σχετικά με τα προϊόντα μας.
Σε απευθείας σύνδεση κατάστημά μας είναι ανοιχτό όλο το εικοσιτετράωρο. Σε οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να παραγγείλετε από εμάς!
ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Για να εκπληρώσει την παραγγελία σας, θα πρέπει να έχετε το χρόνο να το επεξεργαστεί. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η επεξεργασία των εντολών μπορεί να απαιτεί 72 ώρες (αν έχετε κάνει την παραγγελία σας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ή διακοπών και προ-αργίες). Η παράδοση γίνεται με κουριερ εισης πληρονεται την αποστολη η με αντικαταβολή μέσω ταχυδρομείου.
Σας ζητάμε να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων. Είναι απαραίτητο να με ακρίβεια και λεπτομέρεια για να καθορίσετε τη διεύθυνση παράδοσης, καθώς και τηλέφωνο και στοιχεία επικοινωνίας.
Ελλιπής και εσφαλμένη πληροφόρηση θα αυξήσει σημαντικά το χρόνο παράδοσης.
Επιστροφές
Περί Προστασίας των δικαιωμάτων των Καταναλωτών, αν αποδείξει ότι τυχόν ελαττώματα των προϊόντων, πριν αυτό μεταφερθεί στον καταναλωτή ή για λόγους που έχουν προκύψει μέχρι στιγμής. Αγοραστής ενημερώνει πωλητή σε μια περίοδο 2 εβδομάδων από την ημερομηνία της παραγγελίας παράδοσης, η ανακάλυψη των σημαντικών ελλείψεων (ελαττώματα), για περαιτέρω διαβίβαση στη Προμηθευτής οποιουδήποτε ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, αν διαπιστωθεί η παρουσία των ελαττωμάτων των προϊόντων, που οφείλεται σε υπαιτιότητα του Πωλητή, ο Αγοραστής θα επιστρέψει την πλήρη τιμή του προϊόντος είναι δωρεάν από οποιοδήποτε εξάλειψη των ελαττωμάτων των προϊόντων.
♦ μετρητά (μόνο όταν παραδίδεται με courier, η δική σας πληρωμή ταχυδρομικών τελών)
♦ Πληρωμή με πιστωτική κάρτα (ΕΘΝΗΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ)
♦ PayPal (MasterCard)
♦ διακανονισμό μη-μετρητά (πληρωμή στο τιμολόγιο που εκδίδεται από τον λογαριασμό του στο SP p / s στην τράπεζα)
♦ μετρητά κατά την παράδοση (δυνατό μόνο με κατάθεση 50 ευρω. Καθορίστε στο διαχειριστή)